Українська мова
6 клас
(122 години)
Форми контролю
|
І семестр
|
ІІ семестр
|
Перевірка мовної теми
|
3
|
3
|
Диктант
|
1
|
1
|
Аудіювання
|
-
|
1
|
Читання мовчки
|
1
|
-
|
Переказ
|
1
|
1
|
Твір
|
-
|
1
|
| ||||||||||||
1. |Вступ.Краса і багатство української мови.
|
1
| |||||||||||
Повторення, узагальнення та поглиблення вивченого
| ||||||||||||
2.
|
Зв'язне мовлення №1. Повторення вивченого про мовлення. Загальне уявлення про ситуацію спілкування та її складові, мета й місце спілкування (практично).
|
1
| ||||||||||
3.
|
Словосполучення і речення. Головні члени речення; частини мови, якими вони виражені. Орфограми в значущих частинах слова.
|
1
| ||||||||||
4.
|
Звертання, вставні слова, однорідні члени речення. Розділові знаки в простому реченні.
|
1
| ||||||||||
5.
|
Складне речення. Розділові знаки в складному реченні.
|
1
| ||||||||||
6.
7.
8.
9.
|
Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові та діалозі.
Зв'язне мовлення №2. Діалог. Його розігрування відповідно до ситуації.
Структура тексту. Тема і основна думка.
Види зв'язку речень у тексті. Типи і стилі мовлення.
|
1
1
1
1
| ||||||||||
10.
11.
|
Зв'язне мовлення №3. Повторення відомостей про стилі мовлення. Поняття про офіційно-діловий стиль. Ділові папери. План роботи. Оголошення. Особливості їх побудови.
Орфограми в коренях, префіксах, суфіксах, на межі значущих частин слова.
|
1
1
| ||||||||||
12
|
Контрольна робота 1(контрольний диктант).
Повторення, узагальнення та поглиблення
вивченого.
|
1
| ||||||||||
Лексикологія. Фразеологія
| ||||||||||||
13.
14.
|
Аналіз контрольної роботи. Групи слів за походженням. Тлумачний словник.
Запозичені слова.Словник іншомовних слів.
|
1
1
| ||||||||||
15.
16.
|
Активна і пасивна лексика. Застарілі слова (архаїзми та історизми).
Активна і пасивна лексика. Неологізми.
|
1
1
| ||||||||||
17
|
Зв'язне мовлення №4. Повторення вивченого про типи мовлення. Особливості побудови опису приміщення. Докладний усний переказ тексту художнього стилю з елементами опису приміщення. Підготовка до усного контрольного переказу.
|
1
| ||||||||||
18-19.
|
Групи слів за вживанням: загальновживані, стилістично забарвлені, діалектні, терміни, жаргонізми.
|
2
| ||||||||||
20.
|
Зв'язне мовлення №5.Офіційно-ділова лексика.
План роботи. Оголошення.
|
1
| ||||||||||
21.
22.
23.
24.
25
|
Культура мовлення. Доречне вживання вивчених пластів лексики у власному мовленні.
Поняття про фразеологізми. Лексичне значення.
Джерела українських фразеологізмів.
Прислів'я, приказки, крилаті вислови, афоризми як різновиди фразеологізмів.
Фразеологізми в ролі членів речення.
|
1
1
1
1
1
| ||||||||||
26.
|
Контрольна робота №2 (тестування). Лексикологія.
|
1
| ||||||||||
27.
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення теми Лексикологія. Зв'язне мовлення №6. Докладний письмовий переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису приміщення.
|
1
| ||||||||||
Словотвір. Орфографія
| ||||||||||||
28.
|
Змінювання і творення слів. Твірне слово – база для утворення іншого слова.
|
1
| ||||||||||
29.
|
Основні способи словотворення.
|
1
| ||||||||||
30.
|
Словотвірний словник. Словотвірний розбір слова. Словотвірний ланцюжок.
|
1
| ||||||||||
31.
|
Зміни приголосних при творенні слів: іменників з суфіксом -ин(а, від прикметників на -ський, -цький, буквосполучення -ЧН (-ШН-).
|
1
| ||||||||||
32.
|
Зміни приголосних при творенні відносних прикметників з суфіксами -ськ, -цьк, -зьк та іменників з суфіксами -ств(о),-зтв(о), -цтв(о).
|
1
| ||||||||||
33.
|
Зв'язне мовлення №7. Твір-опис природи на основі власних спостережень.
|
1
| ||||||||||
34.
|
Складні слова. Сполучні голосні о, е в складних словах.
|
1
| ||||||||||
35.
|
Творення складноскорочених слів, їх правопис разом і через дефіс; написання слів з пів-.
|
1
| ||||||||||
36.
|
Правопис складноскорочених слів. Тренувальні вправи.
|
1
| ||||||||||
37.
|
Контрольна робота №3 (різнорівнева). Словотвір. Орфографія.
|
1
| ||||||||||
Морфологія. Орфографія
| ||||||||||||
38. |3агальна характеристика частин мови. Іменник:
загальне значення, морфологічні ознаки,
синтаксична роль. Іменники — назви істот і
неістот
|
1
| |||||||||||
39.
40.
|
Зв'язне мовлення №8,9.Усний докладний переказ розповідного характеру з ел. опису природи.
Письмовий контрольний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи із творчим завданням.
|
2
| ||||||||||
Іменник
| ||||||||||||
41.
|
. Іменники загальні і власні. Велика буква і лапки у власних назвах. Збірні іменники.
|
1
| ||||||||||
42.
|
Рід іменників (повторення). Іменники спільного роду. Запобігання помилкам у визначенні роду окремих іменників.
|
1
| ||||||||||
43.
|
Число іменників (повторення). Іменники, що мають форму тільки однини або тільки множини. Зв'язне мовлення №10.Читання мовчки.
|
1
| ||||||||||
44.
|
Зв'язне мовлення №11. Контрольне читання мовчки. Тренувальні вправи.
|
1
| ||||||||||
45.
|
Відмінки іменників, їх значення. Уживання відмінкових форм іменників; кличний відмінок при звертанні; синоніміка відмінкових закінчень.
|
1
| ||||||||||
46.
|
Відмінювання іменників. Поділ іменників на відміни.
|
1
| ||||||||||
47.
|
Відмінювання іменників І відміни.
|
1
| ||||||||||
48.
49.
|
Відмінювання іменників II відміни.
Особливості відмінювання іменників чоловічого роду в Р. в. Букви -а(-я), -у(-ю) в цих закінченнях.
|
1
1
| ||||||||||
50.
|
Контрольна робота №4 (тести). Іменник: загальне значення, рід, число, відмінки.
|
1
| ||||||||||
51
52.
53.
54.
|
Незмінювані іменники. Аналіз контрольної роботи.
Зв'язне мовлення №12.Типи мовлення. Поєднання їх в одному тексті.
Зв'язне мовлення №13.Жанри мовлення. Особливості їх побудови. Складний план.
Зв'язне мовлення №14.Усний твір-оповідання за жанровою картиною.
|
1
1
1
| ||||||||||
55.
|
Відмінювання іменників III відміни.
|
1
| ||||||||||
56.
|
Відмінювання іменників IV відміни.
|
1
| ||||||||||
57.
|
Аналіз контрольного переказу.
Відмінювання іменників, що мають форму лише множини.
|
1
1
| ||||||||||
58.
59.
|
Особливості творення іменників. Морфологічний розбір іменників.
Не з іменниками.
|
1
1
| ||||||||||
60.
61.
|
Букви е, и, і в суфіксах -ечок, -ечк, -ичок, -ичк, -інн(я), -єнн(я), -н(я), -инн(я), -ив(о), -єв(о).
|
1
1
| ||||||||||
62.
|
Написання і відмінювання чоловічих та жіночих імен по батькові.
|
1
| ||||||||||
63.
|
Зв'язне мовлення №15. Письмовий твір-опис природи за картиною у художньому стилі..
|
1
| ||||||||||
64.
|
Контрольна робота №5 (диктант). Іменник. Відмінювання і творення іменників
|
1
| ||||||||||
Прикметник
| ||||||||||||
65.
|
Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
|
1
| ||||||||||
66.
|
Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. Перехід прикметників з однієї групи в іншу.
|
1
| ||||||||||
67.
|
Зв'язне мовлення №16. Контрольне аудіювання. Тренувальні вправи.
|
1
| ||||||||||
68.
|
Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення.
|
1
| ||||||||||
69.
|
Зв'язне мовлення №17. Основні джерела матеріалу для твору. Усний твір-опис приміщення на основі власних спостережень.
|
1
| ||||||||||
70.
|
Зв'язне мовлення №18. Письмовий твір-опис приміщення на основі власних спостережень у науковому стилі(за простим планом).
|
1
| ||||||||||
71.
72.
73.
|
Аналіз письмового переказу. Відмінювання прикметників. Прикметники твердої і м'якої груп.
Повні і короткі форми прикметників.
Творення прикметників. Перехід прикметників в іменники.
|
1
1
1
| ||||||||||
74.
|
Тренувальні вправи. Підготовка до контрольної роботи.
|
1
| ||||||||||
75.
|
Морфологічний розбір прикметника.
|
1
| ||||||||||
76.
|
Написання прикметників із суфіксами -еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-, -зьк-, -цьк-.
|
1
| ||||||||||
77.
|
Букви е, о, и у прикметникових суфіксах -ев-
(-єв-), -ов-(-йов-, -ьов-), -ИН-, -ІН-, -ИЧН-.
|
1
| ||||||||||
78.
|
Зміни приголосних при творенні відносних прикметників за допомогою суфіксів –цьк, -зьк, -ськ.
|
1
| ||||||||||
79.
|
Написання не з прикметниками.
|
1
| ||||||||||
80.
|
Написання -н- і -ни- у прикметниках.
|
1
| ||||||||||
81.
|
Написання складних прикметників разом і через дефіс.
|
1
| ||||||||||
82.
|
Тренувальні вправи.
|
1
| ||||||||||
83.
|
Зв'язне мовлення №19. Твір-роздум про вчинки людей. Підготовка до усного контрольного твору.
|
1
| ||||||||||
84.
|
Написання прізвищ прикметникової форми.
|
1
| ||||||||||
85.
|
Повторення теми, підготовка до контрольної роботи.
|
1
| ||||||||||
86.
|
Контрольна робота №6 (різнорівнева). Прикметник.
|
1
| ||||||||||
87.
|
Аналіз контрольної роботи. Зв'язне мовлення №20. Діалог, його розігрування відповідно до серії малюнків, запропонованої ситуації спілкування, пов'язаної з особистими враженнями від певних подій, спостереженнями, обміном думками, життєвим досвідом учнів етичного характеру.
|
1
| ||||||||||
88.
89.
|
Зв'язне мовлення №21. Контрольний письмовий переказ тексту з елементами роздуму.
|
2
| ||||||||||
90.
|
Числівник
Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Числівники у фразеологізмах; засвоєння таких фразеологізмів.
|
1
| ||||||||||
91.
|
Числівники кількісні (на позначення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові.
|
1
| ||||||||||
92.
|
Числівники прості, складні і складені. Роздільне написання складених числівників. Написання разом порядкових числівників з -тисячний.
|
1
| ||||||||||
93.
|
Зв'язне мовлення №22. Письмовий твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень.
|
1
| ||||||||||
94.
|
Морфологічний розбір числівників.
|
1
| ||||||||||
95.
96.
|
Буква ь на кінці числівників і перед закінченнями у непрямих відмінках.
Відмінювання кількісних числівників на позначення цілих чисел. Уживання числівників для позначення дат, часу (годин).
|
1
1
| ||||||||||
97.
|
Відмінювання дробових та збірних числівників.
|
1
| ||||||||||
98.
|
Правильне вживання кількісних числівників з іменниками у всіх відмінках.
|
2
| ||||||||||
99.
|
Відмінювання порядкових числівників.
|
1
| ||||||||||
10
|
Творення числівників.
|
1
| ||||||||||
1
|
Контрольна робота № 7(тести). Числівник як частина мови.
|
1
| ||||||||||
1
|
Займенник
Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
|
1
| ||||||||||
10.
|
Написання займенників з прийменниками окремо. Поділ займенників за значенням (ознайомл.)
|
1
| ||||||||||
1
|
Особові займенники, їх відмінювання. Приставний н у формах особових займенників. Використання особового займенника Ви у ввічливому значенні при звертанні до однієї особи.
|
1
| ||||||||||
1
|
Зворотний займенник. Відмінювання.
|
1
| ||||||||||
1
|
Зв'язне мовлення № 23. Контрольний твір-оповідання на основі побаченого.
|
2
| ||||||||||
1
|
Аналіз контрольного твору. Присвійні і вказівні займенники, їх відмінювання.
|
1
| ||||||||||
109.
|
Розря Питальні й відносні, заперечні займенники, їх
в ідмінювання. Правопис заперечних займенників.
|
1
| ||||||||||
1
|
Неозначені займенники. Написання разом і через дефіс неозначених займенників. Означальні займенники (ознайомлення).
|
1
| ||||||||||
Зв'язне мовлення №24.Замітка в газету типу роздуму.
|
1
| |||||||||||
Повторення теми, підготовка до контрольної роботи.
|
2
| |||||||||||
1
|
Морфологічний розбір займенника.
|
1
| ||||||||||
1
|
Уживання займенників для зв’язку речень у тексті.
|
1
| ||||||||||
Контрольна робота №8 (контрольний диктант). Займенник.
|
1
| |||||||||||
Повторення в кінці року
| ||||||||||||
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення теми.
|
1
| |||||||||||
1
|
Лексикологія.
|
1
| |
1
|
Словотвір і орфографія.
|
1
| |
1
|
Морфологія й орфографія.
|
1
| |
1
|
Зв'язне мовлення №25. Повідомлення на лінгвістичну тему в науковому стилі.
|
1
| |
1
|
Повторення і узагальнення вивченого.
|
1
|
Немає коментарів:
Дописати коментар