Міксіке на уроках української мови
Презентація
Дивіться за посиланням...
Дивіться за посиланням...
Українська мова
9 клас
(70 годин)
І семестр
|
II семестр
|
|||
Форми контролю
|
к-сть
|
Дата
|
к-сть
|
Дата
|
Перевірка мовної теми *
(тестові завдання)
|
2
|
2
|
||
Письмо:
|
||||
переказ
|
1
|
І
|
||
твір
|
1
|
1
|
||
Правопис:
|
||||
диктант* *
|
1
|
1
|
||
Аудіювання*
|
-
|
-
|
||
Читання мовчки*
|
-
|
-
|
* Контрольна перевірка говоріння
(діалог, усний переказ та усний твір) і читання вголос здійснюється
індивідуально. Для цих видів робіт не відводиться окремий урок, а оцінки
виводяться один раз на рік і виставляються в колонки без дати.
Вступ
|
||||||||||
Вступ.
Розвиток української мови.
1. Значення ЗМІ
(Інтернету) для розвитку
та популяризації української мови.
|
||||||||||
Повторення вивченого у 8
класі
|
||||||||||
2.
|
Просте неускладнене й ускладнене речення. Види простого речення, їх
істотні ознаки.
|
1
|
||||||||
3.
|
Основні правила правопису.
|
1
|
||||||||
4.
|
Удосконалення вмінь нормативного вживання вивчених мовних явищ. Складні
випадки слововживання.
|
|||||||||
5.
|
РЗМ1. Повторення вивченого про мовлення. Види
мовленнєвої діяльності. Текст, його основні ознаки; стилі, типи мовлення. Ознайомлення з найбільш
авторитетними мовними онлайн-словниками.
|
1
|
||||||||
6.
|
РЗМ2. Стислий вибірковий переказ
тексту художнього стилю. Підготовка до здачі усного
контрольного переказу. Ділові папери. Резюме.
|
1
|
||||||||
Пряма і непряма мова
|
||||||||||
7.
|
Пряма і непряма мова як засоби передачі чужої мови. Інтонація речень з прямою
мовою. Розділові знаки при прямій і непрямій мові.
|
|||||||||
8.
|
Заміна
прямої мови непрямою. Синоніміка різних способів передачі прямої мови. РЗМЗ. Стислий усний переказ тексту публіцистичного стилю(за складним планом).
|
1
|
||||||||
9-
10. 11.
|
РЗМ4. Докладний письмовий
переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням.
РЗМ5. Контрольний докладний переказ тексту публіцистичного
стилю із творчим завданням
|
1
2
|
||||||||
12.
|
Робота над помилками. Діалог. Інтонація речень з діалогом. Розділові
знаки при діалозі.
|
1
|
||||||||
13.
|
Цитата як спосіб передачі чужої мови. Використання цитування як виражального засобу усного та писемного мовлення.
Узагальнення вивченого, підготовка до контрольної роботи.
|
1
|
||||||||
14.
|
Контрольна робота І (тестові завдання). Повторення. Пряма і
непряма мова.
|
1
|
||||||||
Складне речення і його ознаки Складносурядне речення
|
||||||||||
15.
|
Складні речення без сполучників, з сурядним і підрядним зв'язком.
|
1
|
||||||||
16.
|
Складносурядне речення, його будова і засоби зв'язку в ньому.
|
1
|
||||||||
17.
|
Смислові зв'язки між частинами складносурядного речення. Розділові знаки
між ними.
|
1
|
||||||||
18.
|
Інтонація складносурядного речення. Синонімія складносурядних речень з
різними сполучниками, а також складносурядного речення і простих речень.
|
1
|
||||||||
19.
|
Узагальнення теми.
|
1
|
||||||||
Складнопідрядне речення
|
||||||||||
20.
|
Складнопідрядне речення, його будова і засоби зв'язку в ньому.
|
1
|
||||||||
21.
|
Основні види підрядних речень. Розділові знаки між головною і підрядною
частинами складнопідрядного речення.
|
|||||||||
22.
|
Складнопідрядні речення з підрядними означальними.
|
|||||||||
23.
|
Складнопідрядні речення з підрядними з'ясувальними.
|
1
|
||||||||
24.
|
РЗМ6. Усний твір-роздум у публіцистичному стилі мовлення на суспільну тему. Есе (орієнтовна
тема: «Що робить мене щасливим(ою)») з використанням складнопідрядних речень.
Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному
стилі на морально-етичну або суспільну тему.
Ділове мовлення. Заява. Підготовка до здачі усного контрольного твору.
|
1
|
||||||||
25.26.
|
РЗМ 7. Письмовий контрольний твір у публіцистичному
стиді на морально-етичну тему.
|
2
|
||||||||
27.
|
Робота над помилками, допущеними у контрольному творі. Складнопідрядні
речення з підрядними обставинними. Тренувальні вправи.
|
1
|
||||||||
28.
|
Контрольний диктант 1
|
1
|
||||||||
29.
|
Контрольна робота 2 (тестові завдання). Складне речення і його
ознаки. Складносурядне речення. Складнопідрядне речення.
|
|||||||||
33-34.
|
Складнопідрядні речення з кількома підрядними. Розділові знаки в такому
реченні. Інтонація складнопідрядного речення. Синонімія речень. Тренувальні
вправи.
|
2
|
||||||||
35.
|
РЗМ 8. Діалог, складений відповідно до запропонованої ситуації, обговорення
самостійно обраної теми, розігрування діалогу. Підготовка до
контрольної здачі діалогів.
|
1
|
||||||||
Безсполучникове складне речення
|
||||||||||
36.
|
Безсполучникове складне речення. Смислові
відношення між частинами безсполучникового складного речення. Розділові
знаки. РЗМ 8. Вибірковий усний переказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень).
|
1
|
||||||||
37.
|
РЗМ 9. Вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю (з використанням
складних речень). РЗМ 10. Підготовка до контрольного
вибіркового переказу тексту наукового стилю (на основі кількох джерел).
|
1
|
||||||||
38.
39.
|
РЗМ 11-12. Контрольний вибірковий
переказ тексту наукового стилю (на основі кількох
джерел).
|
2
|
||||||||
40.
|
Розділові знаки (кома і крапка з комою).Розділові знаки (двокрапка).
|
1
|
||||||||
41.
|
Розділові знаки (тире). Інтонація безсполучникових речень.
|
1
|
||||||||
42.
|
РЗМ 13. Написання
твору-роздуму на морально-етичну тему в публіцистичному стилі (орієнтовні
теми: «Своє, рідне — своєрідне», «Як відшукати свій шлях у житті», «Чи
зможуть з часом селфі замінити родинні фотографії») з використанням
безсполучникових речень.
|
1
|
||||||||
43.
|
Синонімія складних речень із сполучниками, без сполучників і простих
речень.
|
1
|
||||||||
44.
|
Повторення теми.
|
1
|
||||||||
Складне речення з
різними видами зв'язку
|
||||||||||
45.
|
Складні речення із сурядним і підрядним зв'язком. Розділові знаки у
таких реченнях.
|
1
|
||||||||
46.
|
РЗМ №14. Доповідь на основі двох-трьох джерел на суспільну гему в публіцистичному
стилі.
|
1
|
||||||||
47.
|
Складні речення із сполучниковим і безсполучниковим зв'язком.
|
1
|
||||||||
48.
|
Синонімія сполучникових і безсполучникових складних речень.
|
1
|
||||||||
49.
|
Використання складних синтаксичних конструкцій у художніх описах.
|
1
|
||||||||
50.
|
Повторення вивченого. Підготовка до контрольної роботи.
|
1
|
||||||||
51.
|
Контрольна робота 3 (тестові завдання). Безсполучникове складне
речення. Складне речення з різними видами зв'язку.
|
1
|
||||||||
52.
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення теми.
|
1
|
||||||||
Складне синтаксичне ціле
|
||||||||||
53.
54.
|
Складне синтаксичне ціле (ССЦ), його основні ознаки.
|
1
|
||||||||
55.56.
|
Тренувальні вправи.
РЗМ. ЕСЕ «Чи придатна
рок-музика для передавання патріотичних настроїв, думок, закликів?» з
ілюструванням виступів прикладами сучасних українських рокових пісень.
Викладення підсумків обговорення для розміщення на шкільному веб-сайті.
|
1
|
||||||||
57.
|
Актуальне членування речень у висловлюванні: відоме і нове.
|
1
|
||||||||
58.
|
Розподіл тексту на мікротеми, членування речень на відоме і нове,
співвідношення ССЦ з абзацом.
|
1
|
||||||||
59.
|
РЗМ №15. Тези
прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей.
Створення тексту-розповіді про спілкування з людиною, яку ви вважаєте взірцем
інтелігентності.
|
1
|
||||||||
60.
|
Синоніміка синтаксичних конструкцій.
|
1
|
||||||||
61.
|
Оптимальне структурування ССЦ у висловлюваннях, що належать до різних
типів мовлення.
|
1
|
||||||||
62.
|
РЗМ №16. Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту.
|
1
|
||||||||
63.
|
Повторення найважливіших орфограм і пунктограм. Підготовка до
контрольного диктанту.
|
1
|
||||||||
64.
|
Контрольний диктант 2
|
1
|
||||||||
65.
|
Повторення тем, що виносяться на тестування.
|
1
|
||||||||
66.
|
Контрольна робота 4 (тестові завдання). Безсполучникове складне
речення. Складне речення з різними видами зв'язку. ССЦ.
|
1
|
||||||||
67.
|
Узагальнення вивченої теми. Аналіз контрольних робіт.
|
1
|
||||||||
Повторення
і систематизація вивченого
|
||||||||||
68.
|
Слово як предмет
вивчення
|
1
|
||||||||
69.
|
Мовні аспекти вивчення
речення.
|
1
|
||||||||
70.
|
Підсумковий урок. Річне
оцінювання.
|
1
|
||||||||
Використання ІКТ на уроках української мови
(Розділ "Просте ускладнене речення" )
Відокремлені члени речення
8 клас
(Урок вивчення нового матеріалу)
Конспект уроку
Діаграми (дод.1)
Однорідні члени речення
8 клас
(Урок узагальнення і систематизації вивченого)
Однорідні члени речення
8 клас
(Урок узагальнення і систематизації вивченого)Конспект уроку
https://docs.google.com/document/d/1z3xUogWssQVem4D8wLdUSQEKyn-iwQZEejzWqtWtQOM/p
Додаток 1
З’ясування
емоційного стану учнів
(Прийом "Знайди помилку
у відеоскрайбінзі")
Ментальна карта(дод.2)
(Повідомлення теми, мети й
завдань уроку)
Cторітеллінг(дод.3)
(Перевірка домашнього завдання)
Звертання
8 клас
(Урок вивчення нового матеріалу)
Конспект уроку
https://docs.google.com/document/d/1l0R2_etakxf3Th6L9YIIqoNHwwW7lNDnEHxuo_S1hoY/pub
Ментальна карта (дод.1)
(Оголошення теми та завдань уроку)
Сторітеллінг (дод.2)
(Мотивація навчальної діяльності)
Відеоскрайбінг (дод.3)
(Підсумок уроку. Рефлексія)
Просте ускладнене речення
8 клас
(Урок узагальнення і систематизації вивченого)
Конспект уроку
https://docs.google.com/document/d/1j0GdXcnbY8BdD1mzqvPJMgE_nv0tXnmc-KlW5gNAW0U/pub
Буктрейлер(дод.1)
(Мотивація навчальної діяльності)
Ментальна карта(дод.2)
(Прийом "Пригадай")
Відеоскрайбінг(дод.3)
(Рефлексія)
Іменник
Додаток 1
З’ясування емоційного стану учнів
(Прийом "Знайди помилку
у відеоскрайбінзі")
Ментальна карта(дод.2)
(Повідомлення теми, мети й
завдань уроку)
Cторітеллінг(дод.3)
(Перевірка домашнього завдання)
Звертання
8 клас
(Урок вивчення нового матеріалу)
Конспект уроку
https://docs.google.com/document/d/1l0R2_etakxf3Th6L9YIIqoNHwwW7lNDnEHxuo_S1hoY/pub
Ментальна карта (дод.1)
(Оголошення теми та завдань уроку)
Сторітеллінг (дод.2)
(Мотивація навчальної діяльності)
Відеоскрайбінг (дод.3)
(Підсумок уроку. Рефлексія)
Просте ускладнене речення
8 клас
(Урок узагальнення і систематизації вивченого)
Конспект уроку
https://docs.google.com/document/d/1j0GdXcnbY8BdD1mzqvPJMgE_nv0tXnmc-KlW5gNAW0U/pub
Буктрейлер(дод.1)
(Мотивація навчальної діяльності)
Ментальна карта(дод.2)
(Прийом "Пригадай")
Відеоскрайбінг(дод.3)
(Рефлексія)
Ментальна карта
Дієслово
5 клас
Вживання апострофа
Конспект уроку
Презентація до уроку (дод. 1)
Тести (дод. 2)
8 клас
Другорядні члени речення
Конспект уроку
Презентація до уроку (дод. 2)
Фільм "Свято Покрови у Мамаєвій Слободі" (дод. 3)
6 клас
Розвиток мовлення
Розвиток мовлення
Немає коментарів:
Дописати коментар