Календарно - тематичне планування
Форми контролю
|
к-сть
|
Дата
|
к-сть
|
Дата
|
Перевірка мовної теми *
(тестові завдання)
|
2
|
2
|
||
Письмо:
|
||||
переказ
|
1
|
І
|
||
твір
|
1
|
1
|
||
Правопис:
|
||||
диктант* *
|
1
|
1
|
||
Аудіювання*
|
_
|
1
|
||
Читання мовчки*
|
1
|
-
|
*
Контрольна перевірка говоріння (діалог, усний переказ та усний твір) і читання вголос
здійснюється індивідуально. Для цих видів робіт не відводиться окремий урок, а
оцінки виводяться один раз на рік і виставляються в колонки без дати.
Вступ
|
|||||||||
1. Вступ. Розвиток української
мови.
|
|||||||||
Повторення вивченого у 8
класі
|
|||||||||
2.
|
Просте неускладнене й ускладнене речення. Види простого речення, їх
істотні ознаки.
|
1
|
|||||||
3.
|
Основні правила правопису.
|
1
|
|||||||
4.
|
Удосконалення вмінь нормативного вживання вивчених мовних явищ. Складні
випадки слововживання.
|
||||||||
5.
|
РЗМЛ'І. Повторення вивченого про мовлення. Види
мовленнєвої діяльності. Текст, його основні ознаки; стилі, типи мовлення.
|
1
|
|||||||
6.
|
РЗМ №2. Стислий переказ тексту наукового стилю. Підготовка до здачі
усного контрольного переказу.
|
1
|
|||||||
Пряма і непряма мова
|
|||||||||
7.
|
Пряма і непряма мова як засоби передачі чужої мови. Інтонація речень з
прямою мовою. Розділові знаки при прямій і непрямій мові.
|
||||||||
8.
|
Заміна прямої мови непрямою. Синоніміка різних способів передачі прямої
мови.
|
1
|
|||||||
9-10.
|
РЗММеЗ. Підготовка до контрольного вибіркового переказу тексту наукового стилю (на основі кількох джерел). РЗММ4. Контрольний вибірковий переказ тексту наукового стилю (на основі кількох джерел).
|
2
|
|||||||
11.
|
Робота над помилками. Діалог. Інтонація речень з діалогом. Розділові
знаки при діалозі.
|
1
|
|||||||
12.
|
Цитата як спосіб передачі чужої мови. Використання цитування як виражального засобу усного та
писемного мовлення.
|
1
|
|||||||
13.
|
Узагальнення вивченого, підготовка до контрольної роботи.
|
1
|
|||||||
14.
|
Тематична контрольна робота Лі І (тестові завдання). Повторен ня. Пряма і
непряма мова. Контрольне
читання мовчки.
|
1
|
|||||||
Складне речення і його ознаки Складносурядне речення
|
|||||||||
15.
|
Складні речення без сполучників, з сурядним і підрядним зв'язком.
|
1
|
|||||||
16.
|
Складносурядне речення, його будова і засоби зв'язку в ньому.
|
1
|
|||||||
17.
|
Смислові зв'язки між частинами складносурядного речення. Розділові знаки
між ними.
|
1
|
|||||||
18.
|
Інтонація складносурядного речення. Синонімія складносурядних речень з
різними сполучниками, а також складносурядного речення і простих речень.
|
1
|
|||||||
19.
|
Узагальнення теми.
|
1
|
|||||||
Складнопідрядне речення
|
|||||||||
20.
|
Складнопідрядне речення, його будова і засоби зв'язку в ньому.
|
1
|
|||||||
21.
|
Основні види підрядних речень. Розділові знаки між головною і підрядною
частинами складнопідрядного речення.
|
||||||||
22.
|
Складнопідрядні речення з підрядними означальними.
|
||||||||
23.
|
Складнопідрядні речення з підрядними з'ясувальними.
|
1
|
|||||||
24.
|
РЗМ№5. Усний твір у публіцистичному стилі на
морально-етичну тему. Підготовка до здачі усного контрольного твору.
|
1
|
|||||||
25.
|
РЗМ №б. Письмовий
контрольний твір у публіцистичному стиді на морально-етичну
тему.
|
1
|
|||||||
26.
|
Робота над помилками, допущеними у контрольному творі. Складнопідрядні
речення з підрядними обставинними.
|
1
|
|||||||
27.
|
Тренувальні вправи.
|
1
|
|||||||
28.
|
Контрольна робота (диктант). |
1
|
|||||||
29.
|
Тренувальні вправи. Тематична контрольна робота Жя2 (тестові завдання). Складне речення і його
ознаки. Складносурядне речення. Складнопідрядне речення.
|
||||||||
33-34.
|
Складнопідрядні речення з кількома підрядними. Розділові знаки в такому
реченні. Інтонація складнопідрядного речення. Синонімія речень. Тренувальні
вправи.
|
2
|
|||||||
35.
|
РЗМ №9. Діалог, складений відповідно до запропонованої
ситуації, обговорення самостійно обраної теми, розігрування діалогу. Підготовка до
контрольної здачі діалогів.
|
1
|
|||||||
Безсполучникове складне речення
|
|||||||||
36.
|
Безсполучникове складне речення. Смислові відношення між частинами
безсполучникового складного речення. Розділові знаки.
|
1
|
|||||||
37.
|
РЗМ№10. Докладний переказ тексту публіцистичного стилю із
творчим завданням (підготовка до контрольного переказу).
|
1
|
|||||||
38.
|
РЗМ №11. Контрольний
докладний переказ тексту публіцистичного стилю із творчим
завданням.
|
1
|
|||||||
39.
|
Розділові знаки (кома і крапка з комою).
|
1
|
|||||||
40.
|
Розділові знаки (двокрапка).
|
1
|
|||||||
41.
|
Розділові знаки (тире).
|
1
|
|||||||
42.
|
Інтонація безсполучникових речень.
|
1
|
|||||||
43.
|
Синонімія складних речень із сполучниками, без сполучників і простих
речень.
|
1
|
|||||||
44.
|
Повторення теми. Підготовка до контрольної роботи.
|
1
|
|||||||
Складне речення з
різними видами зв'язку
|
|||||||||
45.
|
Складні речення із сурядним і підрядним зв'язком. Розділові знаки у
таких реченнях.
|
1
|
|||||||
46.
|
РЗМ №12. Доповідь на основі двох-трьох джерел на суспільну
гему в публіцистичному стилі.
|
1
|
|||||||
47.
|
Складні речення із сполучниковим і безсполучниковим зв'язком.
|
1
|
|||||||
48.
|
Синонімія сполучникових і безсполучникових складних речень.
|
1
|
|||||||
49.
|
Використання складних синтаксичних конструкцій у художніх описах.
|
1
|
|||||||
50.
|
Повторення вивченого. Підготовка до контрольної роботи.
|
1
|
|||||||
51.
|
Тематична контрольна робота №3 (тестові завдання). Безсполучникове складне
речення. Складне речення з різними видами зв'язку. Контрольне уадіювання.
|
1
|
|||||||
52.
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення теми.
|
1
|
|||||||
Складне синтаксичне ціле
|
|||||||||
53.
54.
|
Складне синтаксичне ціле (ССЦ), його основні ознаки.
|
1
|
|||||||
55.56.
|
Тренувальні вправи.
|
1
|
|||||||
57.
|
Актуальне членування речень у висловлюванні: відоме і нове.
|
1
|
|||||||
58.
|
Розподіл тексту на мікротеми, членування речень на відоме і нове,
співвідношення ССЦ з абзацом.
|
1
|
|||||||
59.
|
РЗМ №15. Оповідання на самостійно обрану тему.
|
1
|
|||||||
60.
|
Синоніміка синтаксичних конструкцій.
|
1
|
|||||||
61.
|
Оптимальне структурування ССЦ у висловлюваннях, що належать до різних
типів мовлення.
|
1
|
|||||||
62.
|
РЗМ №16. Ділові папери. Заява. Автобіографія.
|
1
|
|||||||
63.
|
Повторення найважливіших орфограм і пунктограм. Підготовка цо
контрольного диктанту.
|
1
|
|||||||
64.
|
Контрольна робота (диктант).
|
1
|
|||||||
65.
|
Повторення тем, що виносяться на тестування.
|
1
|
|||||||
66.
|
Тренувальні вправи. Тематична контрольна робота №4 (тестові завдання). Безсполучникове складне
речення. Складне речення з різними видами зв'язку. ССЦ.
|
1
|
|||||||
67.
|
Узагальнення вивченої теми. Аналіз контрольних робіт.
|
1
|
|||||||
Повторення і систематизація вивченого
|
|||||||||
68.
|
Слово як предмет
вивчення
|
1
|
|||||||
69.
|
Мовні аспекти вивчення
речення.
|
1
|
|||||||
70.
|
Підсумковий урок. Річне
оцінювання.
|
1
|
|||||||
Немає коментарів:
Дописати коментар