Літній мовний табір-2015 "Надія"
З метою зацікавлення учнів щодо підвищення рівня володіння німецькою мовою як важливого інструменту для зростання конкурентоспроможності нашої держави та її європейської інтеграції Червоненська ЗОШ І-ІІІ ступенів узяла участь у загальнонаціональному проекті літніх мовних таборів, ініційованому Міністерством освіти і науки УкраУ літньому мовному таборі “Надія» працювало двоє вчителів: Припін Р.М. – керівник табору, учитель німецької мови та Хахула О.Т. – учитель української мови та літератури, німецької мови в початкових класах.
Діти мали можливість удосконалити свої мовленнєві навики та застосовувати їх у різних формах діяльності. Відповідно до плану роботи табору перший день розпочався із конкурсу емблем. Далі були віртуальна мандрівка містами Німеччини, рухливо-пізнавальні ігри, що супроводжувалися піснями, танцями, лічилками, на теми: «Одяг», «Тварини», «Професії», «Хобі», «Німеччина»…
Завершився останній табірний день походом на Червоненське приватне аграрне підприємство «П.М. Кухарський». Пан Петро розповів про роботу свого підприємства, успішну співпрацю з німецькими аграріями; показав техніку німецького виробництва та устаткування щодо виготовлення борошна; пригостив дітей солодощами й наголосив, що володіння німецькою мовою – це запорука успішної персональної кар’єри.
Календарно- тематичне планування 3 клас
ІІ семестр
https://docs.google.com/document/d/1Y97IrPdJ8T-_Ip3JdO96-jmCkIUVVzSNA3rLLKDHwIU/pubКалендарно- тематичне планування 2 клас
ІІ семестр
Інноваційна технологія "Поєднай"
3 клас (закріплення вивченого)Cторітеллінг "Am Telefon"
3 клас (аудіювання)
Діаграми "Sportarten"
4 клас (вивчення нової лексики)
Відеоскрайбінг "Unrese Klasse"
2 клас (на етапі вивчення нової лексики)Буктрейлер "Nikolaustag"
2 клас (повторення вивченого)
Презентація "Wo ist die Katze?"
(2 клас)
Deutsche Märchen
"Frau Holle"
"Aschenputtel"
"Hase und Igel"
"Die Eiskönigin"
"Die Blaubart"
Календарно- тематичне планування 3 клас І семестр
(за новою програмою)
Корисні сайти
httpwww.studygerman.rulessonsanfanger.html#2
http://deutschsite.ucoz.ru/index/korisni_internet_sajti/0-43
Електронний підручник 2 клас
Німецька
мова (Бориско Н. Ф., Сидоренко М. М., Горбач Л. В., Савченко Л. П., Паршикова О. О., Мельничук Г. М.)
Лічилки
Abzählverse
(Abzählreime)
* * *
Eins, zwei,
du bist frei.
Drei, vier,
du bleibst hier.
Fünf, sechs,
alte Hex.
Sieben, acht,
gute Nacht.
Neun, zehn,
du kannst gehn!
* * *
Frau Quitte,
Frau Queck,
Fräulein Quick
und Herr Quack
essen Quarkkuchen
von Frau Quelle.
* * *
Ich bin Peter, du bist Paul,
ich bin fleißig, du bist faul!
* * *
A a a, der Winter ist schon da!
E e e, wir spielen gern im Schnee.
O o o, wir gehen in den Zoo.
I i i, vergiss die Eltern nie!
* * *
Mein, dein, sein,
der Tisch ist noch
rein,
der Magen ist noch
leer
und du brummst wie
ein Bär.
* * *
Eichen, Buchen,
Tannen,
und du musst fangen.
Eichen, Tannen,
Buchen,
und du musst suchen.
ПАМ’ЯТКА
РАЙОННІ ОЛІМПІАДИ З
ІНОЗЕМНИХ МОВ
ОЛІМПІАДИ ПРОВОДЯТЬСЯ
В ЧОТИРИ ТУРИ
УПРОДОВЖ ОДНОГО ДНЯ
1. МОВЛЕННЄВА
КОМПЕТЕНЦІЯ
Учень повинен висловитись
без підготовки на одну з двох запропонованих тем, кожна з яких відповідає орієнтовній
тематиці усного мовлення навчальної програми.
Монологічне висловлювання повинно бути повним, відповідати ситуації,
послідовним, комунікативно спрямованим, лексично насиченим, правильно фонетично
і граматично оформленим. Максимальний обсяг висловлювання для учнів 8-9 класів
15 речень, 10-11 класів – 20 речень
Критерії оцінювання:
Повнота розкриття
теми – 1-3 бали
Комунікативна
спрямованість – 1-3 бали
Інформаційна
значимість – 0-2 бали
Вимова – 1-4
бали
Лексичний запас
– 1-6 бали
Функціональна
адекватність – 1-2 бали
Граматична правильність
– 1-8 бали
Заохочувальний
бал – 1-2 бали
Загальна сума
–30 балів
2. ТВОРЧА
ПИСЬМОВА РОБОТА
Учням пропонується написати міні-твір на одну з трьох запропонованих
тем. Написання твору повинно тривати 60 хвилин.
Обсяг письмової роботи: 8-9 клас – 18 речень; 10-11 клас –
20 речень.
Критерії оцінювання:
Обсяг
письмового повідомлення – 0-2 бали
Зовнішній
вигляд і структура – 0-2 бали
Повнота
розкриття змісту – 0 – 6 балів
Лексична
насиченість – 2 – 8 балів
Рівень
розвитку граматичної компетенції – 0-10 балів
Заохочувальний
бал – 0-2 балів
Загальна сума – 30 балів
3. АУДІЮВАННЯ
Учням кожного з
8-11 класів пропонується прослухати тексти з певною кількістю незнайомих слів, частина
з яких, але не більше трьох може бути виписана
на дошку з їх значеннями. Аудіотекст пред’являється двічі у звукозапису або з голосу
вчителя. Після другого прослуховування учасники виконують завдання, що складається
з 10 тверджень. Користуватися словниками або іншою довідковою літературою не дозволяється.
Проведення туру займає не більше 20 хвилин. Вартість кожного правильно виконаного
завдання – 3 бали. За виправлення знімається 50% вартості правильно виконаного завдання.
Максимальна оцінка за тур – 30 балів.
4. ЧИТАННЯ
Учням роздається текст для читання (кожному окремо), який є єдиним
для всіх учасників відповідного класу та завдання до нього. Тексти можуть бути уривками
з оригінальної художньої, суспільно-політичної або науково-популярної літератури.
Текст має бути цільним, сюжетно-завершеним.
У тексті допускається наявність 3-5% незнайомої лексики. Користуватися словниками не дозволяється.
Тестові завдання складаються з правильних та неправильних тверджень
до тексту, незавершених тверджень з різними варіантами відповідей, запитань з різними
варіантами відповідей. Тривалість виконання післятекстових завдань – 25 хвилин.
Вартість кожного правильно виконаного завдання – 2 бали. За виправлення
знімається 50% вартості правильно виконаного завдання. Максимальна оцінку за тур
– 30 балів.
МАКСИМАЛЬНА ОЦІНКА ЗА ЧОТИРИ ТУРИ – 120 БАЛІВ
Немає коментарів:
Дописати коментар