Німецька для початківців

Літній мовний табір-2015 "Надія"

З метою зацікавлення учнів щодо підвищення  рівня володіння німецькою мовою  як важливого інструменту для зростання конкурентоспроможності нашої держави та її європейської інтеграції  Червоненська  ЗОШ І-ІІІ ступенів узяла участь у загальнонаціональному  проекті  літніх мовних таборів, ініційованому Міністерством освіти і науки Укра
У  літньому  мовному таборі  “Надія» працювало  двоє вчителів: Припін Р.М. – керівник табору, учитель німецької мови та Хахула О.Т. – учитель української мови та літератури, німецької мови в початкових класах.
 Діти мали можливість удосконалити свої мовленнєві навики та застосовувати їх у різних формах діяльності. Відповідно  до плану роботи табору  перший день розпочався із конкурсу емблем. Далі  були віртуальна мандрівка містами Німеччини, рухливо-пізнавальні ігри, що супроводжувалися піснями, танцями,  лічилками, на теми: «Одяг», «Тварини», «Професії», «Хобі», «Німеччина»…
Завершився  останній  табірний день  походом на Червоненське приватне аграрне підприємство «П.М. Кухарський». Пан Петро розповів про роботу свого підприємства, успішну співпрацю з німецькими аграріями; показав  техніку німецького виробництва  та устаткування щодо виготовлення борошна;  пригостив дітей солодощами й наголосив, що володіння німецькою мовою – це запорука успішної персональної кар’єри.





















Календарно- тематичне планування 3 клас

                            ІІ семестр

https://docs.google.com/document/d/1Y97IrPdJ8T-_Ip3JdO96-jmCkIUVVzSNA3rLLKDHwIU/pub



Календарно- тематичне планування 2 клас

                            ІІ семестр




Інноваційна технологія "Поєднай"

3 клас (закріплення вивченого)



Cторітеллінг "Am Telefon"

3 клас (аудіювання)


Діаграми "Sportarten"

4 клас (вивчення нової лексики)


Відеоскрайбінг "Unrese Klasse" 

2 клас (на етапі вивчення нової лексики)






Буктрейлер "Nikolaustag"

2 клас (повторення вивченого)




Презентація "Wo ist die Katze?"

 (2  клас)





Deutsche Märchen


"Frau Holle"


"Aschenputtel"




"Hase und Igel"



"Die Eiskönigin"


                                                                 

                                                                      "Die Blaubart"


Календарно- тематичне планування  3 клас  І семестр

 (за новою програмою)




Корисні сайти


httpwww.studygerman.rulessonsanfanger.html#2 
http://deutschsite.ucoz.ru/index/korisni_internet_sajti/0-43

http://wiki.ciit.zp.ua/index.php/%D0%9C%D0%B5%


Електронний підручник 2 клас 



Лічилки
Abzählverse (Abzählreime)

* * *
Eins, zwei,
du bist frei.
Drei, vier,
du bleibst hier.
Fünf, sechs,
alte Hex.
Sieben, acht,
gute Nacht.
Neun, zehn,
du kannst gehn!

* * *
Frau Quitte,
Frau Queck,
Fräulein Quick
und Herr Quack
essen Quarkkuchen
von Frau Quelle.

* * *
Ich bin Peter, du bist Paul,
ich bin fleißig, du bist faul!

* * *
A a a, der Winter ist schon da!
E e e, wir spielen gern im Schnee.
O o o, wir gehen in den Zoo.
I i i, vergiss die Eltern nie!

* * *
Mein, dein, sein,
der Tisch ist noch rein,
der Magen ist noch leer
und du brummst wie ein Bär.

* * *
Eichen, Buchen, Tannen,
und du musst fangen.
Eichen, Tannen, Buchen,
und du musst suchen.


ПАМ’ЯТКА
РАЙОННІ  ОЛІМПІАДИ З ІНОЗЕМНИХ  МОВ

ОЛІМПІАДИ ПРОВОДЯТЬСЯ В ЧОТИРИ ТУРИ
УПРОДОВЖ  ОДНОГО ДНЯ

1.      МОВЛЕННЄВА КОМПЕТЕНЦІЯ
       Учень повинен висловитись без підготовки на одну з двох запропонованих тем, кожна з яких відповідає орієнтовній тематиці усного мовлення навчальної програми.
Монологічне висловлювання повинно бути повним, відповідати ситуації, послідовним, комунікативно спрямованим, лексично насиченим, правильно фонетично і граматично оформленим. Максимальний обсяг висловлювання для учнів 8-9 класів 15 речень, 10-11 класів – 20 речень 
Критерії оцінювання:
          Повнота розкриття теми – 1-3 бали
          Комунікативна спрямованість – 1-3 бали
          Інформаційна значимість – 0-2 бали
          Вимова – 1-4 бали
          Лексичний запас – 1-6 бали
          Функціональна адекватність – 1-2 бали
          Граматична правильність – 1-8 бали
          Заохочувальний бал – 1-2 бали
          Загальна сума –30 балів

2.      ТВОРЧА ПИСЬМОВА РОБОТА
Учням пропонується написати міні-твір на одну з трьох запропонованих тем. Написання твору повинно тривати 60 хвилин. 
Обсяг письмової роботи: 8-9 клас – 18 речень; 10-11 клас – 20 речень.

Критерії оцінювання:
                   Обсяг письмового повідомлення – 0-2 бали
                  Зовнішній вигляд і структура – 0-2 бали
                  Повнота розкриття змісту – 0 – 6 балів
                  Лексична насиченість – 2 – 8 балів
                 Рівень розвитку граматичної компетенції – 0-10 балів
                Заохочувальний бал – 0-2 балів
               Загальна сума – 30 балів

3.      АУДІЮВАННЯ
    Учням кожного з 8-11 класів пропонується прослухати тексти з певною кількістю незнайомих слів, частина з яких, але не більше трьох  може бути виписана на дошку з їх значеннями. Аудіотекст пред’являється двічі у звукозапису або з голосу вчителя. Після другого прослуховування учасники виконують завдання, що складається з 10 тверджень. Користуватися словниками або іншою довідковою літературою не дозволяється. Проведення туру займає не більше 20 хвилин. Вартість кожного правильно виконаного завдання – 3 бали. За виправлення знімається 50% вартості правильно виконаного завдання. Максимальна оцінка за тур – 30 балів.

4.      ЧИТАННЯ
Учням роздається текст для читання (кожному окремо), який є єдиним для всіх учасників відповідного класу та завдання до нього. Тексти можуть бути уривками з оригінальної художньої, суспільно-політичної або науково-популярної літератури. Текст має бути цільним, сюжетно-завершеним.

У тексті допускається наявність 3-5% незнайомої  лексики. Користуватися словниками не дозволяється.
Тестові завдання складаються з правильних та неправильних тверджень до тексту, незавершених тверджень з різними варіантами відповідей, запитань з різними варіантами відповідей. Тривалість виконання післятекстових завдань – 25 хвилин.
Вартість кожного правильно виконаного завдання – 2 бали. За виправлення знімається 50% вартості правильно виконаного завдання. Максимальна оцінку за тур – 30 балів.

МАКСИМАЛЬНА ОЦІНКА ЗА ЧОТИРИ ТУРИ – 120 БАЛІВ




Немає коментарів:

Дописати коментар